j

Lorem ipsum dolor amet, consect adipiscing elit, diam nonummy.

Follow Us

Search

Returns & exchanges

Natuurlijk hopen wij dat je tevreden bent met jouw aankoop, maar mocht er een reden zijn dat dat niet zo is, dan heb je 14 dagen de tijd om je bestelling te retourneren. We garanderen dat je een terugbetaling ontvangt mits de items in perfecte conditie zijn en in de originele verpakking zitten. Onvoldoende of niet gefrankeerde items worden door ons niet aangenomen.

 1. Hoe retourneer je een bestelling?

Wil je een product retourneren? Geen probleem. Volg het stappenplan hieronder, dan doen wij de rest!

  • Laat ons via hello@planetpower.nl weten dat je jouw bestelling wilt retourneren, vermeld daarbij je ordernummer;
  • Je zult dan een mail van ons ontvangen met daarin een link naar je retouretiket;
  • Het retouretiket kun je via de link betalen en uitprinten, de kosten hiervoor bedragen €6,75 voor Nederland en €9,75 voor België;
  • Verpak de bestelling zorgvuldig en bevestig het retouretiket zichtbaar op het pakket;
  • Vul het retourformulier volledig in en plaats het in de retourzending. Download het retourformulier hier;
  • Geef het verzendklare pakket af bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

Let wel: De kosten voor het retourneren van je bestelling nemen wij niet voor onze rekening en we raden je zeker aan om een bewijs van verzending met traceergegevens bij je te houden – als je retourpakketje verloren raakt dan is dit niet onze verantwoordelijkheid.

Terugbetalingen kunnen alleen gemaakt worden via de oorspronkelijke betalingsmethode en zal op je rekening te zien zijn binnen 14 dagen na ontvangst. We zullen je via mail contacteren wanneer we je retour hebben ontvangen en verwerkt.

Liever ruilen? Helaas bieden wij die mogelijkheid niet. Als je een nieuw item wilt ontvangen, raden we je aan om je ongewenste artikel te retourneren voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling op www.planetpower.nl.

2. Beschadigd of verkeerd product?

Als het item dat je besteld hebt beschadigd of verkeerd is door een productiefout, contacteer ons dan direct via hello@planetpower.nl en volg de stappen van retourneren hierboven. In dit geval zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen.

3. Garantie

Wij adviseren onze klanten om binnen 14 dagen de bestelde items te controleren. Controleer de geleverde kwantiteit en kwaliteit van de items. Mocht er iets niet goed zijn met je bestelling, stuur dan een e-mail naar hello@planetpower.nl met een uitleg wat het probleem precies is. Als je het artikel terug dient te sturen, dan voorzien wij jou van een retourlabel. Let wel, de garantie vervalt wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van of voortvloeit uit onvoorzichtigheid doordat je het product hebt proberen aan te passen of ergens voor is gebruikt waar het niet voor is gemaakt. Als er zich een probleem voordoet met het product, stuur ons dan meteen een e-mail via hello@planetpower.nl. Wij zullen dan uiteraard met een passende oplossing voor je komen.

1.   Als het mogelijk is het product te maken dan zullen wij het repareren.
2.   Als het niet mogelijk is om het product te repareren, dan zullen wij je van een nieuw item voorzien.
3.   Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het item niet meer voorradig, dan voorzien wij jou van een terugbetaling.